
Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я дітей.
Основні завдання психологічної служби:
-
Сприяти повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку та подальшого професійного самовизначення;
-
Забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
-
Здійснювати профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.
Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!
-
Якщо діти живуть в умовах постійної критики, вони навчаються осуджувати.
-
Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.
-
Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.
-
Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.
-
Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.
-
Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.
-
Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.
-
Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.
-
Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.
-
Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.
В цьому світі Ви не самотні!!!
Якщо виникає необхідність:
-
знайти відповіді на хвилюючі Вас питання про взаємини з друзями або батьками;
-
розібратися в своїх почуттях до себе або оточуючих
Ви можете звернутися за допомогою до практичного психолога ліцею №261
Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я дітей.
Основні завдання психологічної служби:
-
Сприяти повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку та подальшого професійного самовизначення;
-
Забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
-
Здійснювати профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.
Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!
-
Якщо діти живуть в умовах постійної критики, вони навчаються осуджувати.
-
Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.
-
Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.
-
Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.
-
Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.
-
Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.
-
Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.
-
Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.
-
Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.
-
Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.
В цьому світі Ви не самотні!!!
Якщо виникає необхідність:
-
знайти відповіді на хвилюючі Вас питання про взаємини з друзями або батьками;
-
розібратися в своїх почуттях до себе або оточуючих
Ви можете звернутися за допомогою до практичного психолога ліцею №261
День тижня |
Час роботи |
Понеділок |
8:30-17:00 |
Вівторок |
8:30-17:00 |
Середа |
8:30-17:00 |
Четвер |
8:30-17:00 |
П'ятниця |
8:30-16:30 |